maandag 12 december 2011

Patriots en Scrap huisjes

Eindelijk weer een bericht, mijn mail en computer doen het weer, dus laten we hopen dat het zo blijft.
We hebben wat dat betreft een turbulent jaar achter de rug.

We zijn op dit moment nog bezig met het blok van de maand Patriots in Petticoats,hij wordt prachtig.Ik heb een wollen vullinggebruikt zodat hij mee kan in de vouwwagen als het koud is.

Na afgelopen week zijn we echter in de ban van de scrap huisjes van www.Jeanneke.com en aan de slag gegaan met scrappakketjes voor heel speciale huisjes.
De Happy Houre Houses Bee is ook gelijk geboren, en wel op de laatste zaterdag van de maand om 15.00 uur.

Ook even bij saskia gekeken wat ze gemaakt heeft de afgelopen tijd().

7 opmerkingen:

  1. Je bent er weer! Welkom terug en we kunnen niet wachten op de BEE. Ik ga in ieder geval vast mijn scraps verzamelen. Wie doet mee?

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus moet dat geweest zijn, maar ik ben blij dat je weer terug bent. Ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Leuk dat je weer in de lucht bent met je weblog.
    Ik hoop snel weer eens in je winkel te komen.
    Ben benieuwd naar je scrap pakketjes, ik ga ook meedoen met het scraphuisjes project.

    Groetjes van Corrine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,
    Nu wel wat vaker berichtjes plaatsen hoor ;-) Heb je toevallig ook rode, roze & blauwe scrappakketjes (mooi woord voor galgje trouwens)?!? Ik wil mijn huisjes met deze kleuren bouwen.
    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jac!

    Nou ik kijk uit naar de buildinghousebee! gezellig wijntje erbij hahha
    Maar eerst weer verder stunten met mijn Patriots. groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jacqueline,
    where is your shop? While I was buying two fabrics it disappeared!!
    Please write to me: a.viapiano @ teletu.it (without spaces).
    Thank you!
    PUPERITA from Italy

    BeantwoordenVerwijderen